کناره گیری نخست وزیر سابق استرالیا از دنیای سیاست


نخست‌وزیر سابق استرالیا که در انتخابات چند ماه پیش این کشور مغلوب نخست‌وزیر فعلی شده بود اعلام کرد از دنیای سیاست کنار می‌رود.

نخست‌وزیر سابق استرالیا که در انتخابات چند ماه پیش این کشور مغلوب نخست‌وزیر فعلی شده بود اعلام کرد از دنیای سیاست کنار می‌رود.

نخست‌وزیر سابق استرالیا امروز، چهارشنبه پایان زندگی سیاسی پرپیچ و خم خود را اعلام کرد و بیان داشت و گفت که از دنیای سیاست کناره می‌گیرد. «تونی آبوت»، نخست وزیر فعلی استرالیا دو ماه پیش جایگزین وی شده بود.

این سیاستمدار 55 ساله و کارکشته حزب کار که دو بار به سمت نخست‌وزیر استرالیا رسید، بیان داشت و گفت در پایان هفته پارلمان را ترک خواهد کرد.

«کوین راد» در یک جلسه احساسی که در خلال آن چندین بار مجبور شد مکث کند تا بتواند به سخنانش ادامه دهد، گفت: «این، نتیجه خودکاوی‌های زیادی از ما به عنوان یک خانواده در طول چند ماه گذشته بوده است.»

وی افزود: «این تصمیم که من گرفته‌ام به سادگی گرفته نشده است.»

راد ادامه داد: «اما برای من، خانواده‌ام همه چیز است؛ همواره این طور بوده و همیشه اینطور خواهد بود؛ به همین دلیل من بعد از این هفته عضو مجلس نخواهم بود.»

پس از آنکه آقای راد در انتخابات 7 سپتامبر استرالیا قافیه را به ابوت باخت، اعضای بلند مرتبه حزب کار از وی خواسته‌اند از سمتش استعفا دهد.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



پنج شنبه 23 آبان 1392